Tack alla

För en grymt skön kväll!

Det var lagavslutningen i lördags,
och jäklar vad kul det var! Skönt folk, skön stämning och god mat.
Man kunde ju mått lite bättre igår tycker jag, blev liggande hela dagen, kl 16.32 tittade jag på klockan och tänkte att jag ska försöka kliva upp, utan att dö då var förhoppningen..

I veckan så ringer dom om lägenheten, vill verkligen ha den, men vet att jag inte är ensam om det så vi får la se var det bär. Är beredd att sälja motorcykeln (ja, min alldeles nyinköpta älskling) för lägenheten. Då har det gått långt, men så mycket vill jag ha lägenheten.

Och seriöst, NEJ till Svennis som förbundskapten!
Dom skjuter sig själva i foten genom att ta han.
Man kan inte ha någon som ENBART lever på gamla meriter, det är som att Börje Salming ska förstärka Detroit i NHL.. Var kung en gång i tiden, men var sak har sin tid. Så är det även med Svennis. Han är passé det är bara inse för alla gamlingar ute i stugorna som vill han ska ta över.
Visst han kanske lyckas ta dom till något av mästerskapen, EM och/eller VM, inte kommande VM då utan efter nästa EM.
Men helvete det har Lasse Lagerbäck gjort med så det är väl en förutsättning att lyckas med det, bara för han gör det som förväntas av honom så kan han ju inte bli prisad som gud. Vilket han troligtvis kommer.. "Svennis tog oss till EM" Vilket alla andra med lyckats med men..
Min åsikt är iaf att Svennis inte är rätt man för att leda svenska fotbollslandslaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback