Nej till Wallander asså!

Har sett Wallander - Kuriren. Och seriöst, har som tyckt att Wallander filmerna varit som bra förut, men dom är ju inte det! Dom är så diffusa, inte lika klara som exempelvis Beck filmerna. Dom har inga sköna karaktärer i Wallander, inte sedan Ola Rapace la ner sin Wallander karriär. I Beck finns det både Gunvald, (som förövrigt är klockren) det finns "grannen" som typ har ett större alkoholsug än alla alkisar tillsammans nästan. Det saknar jag i Wallander, sen har jag tänkt på något Jannice sa, "Kurt Wallander är ju så jälva trög" och det stämmer ju det med, han är rätt slow har jag börjat inse..

Jag ägnade ett helt inlägg åt att klaga på Wallander, SÅ mycket har jag gjort idag..

Ps. Kul att höra av dig igen också!

Jobb imorgon cashiiing! Börjar kl 7.10 så ta bort alla ni känner från gatorna, haha!



Ciao

Kommentarer
Postat av: S

Ska jag ta åt mig av ps'et eller? ;]

2009-10-07 @ 11:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback