Long time no seen


Shit asså det var ju ett tag sen jag skrev här, känns som att man kan påstå att man haft ett liv.
Nästan iaf, ska sanningen fram har jag typ jobbat häcken av mig asså. Nu är jag ändå hyfsat ledig under Okt månad, vilket sen tyvärr visar sig på kontot nästa månad. Men det är bara för det var svårt att få ihop tid till mig när jag går skola tre dagar i veckan, och bilarna inte går till 23 varje kväll så..


Har kommer skönaste bilden, jag krossade Kim i
www.virtualmanager.com Det bästa var att det inte var en träningsmatch utan han åkte rent ur cupen thanks to me. LYCKA!

Det roligaste som hänt under hela året är att jag (ÄNTLIGEN) köpt en motorcykel nu. Kan inte fatta att det är sant när jag tittar på den, men den är min och det känns helt fantastiskt! Är otroligt nöjd med den!



Har även sett filmen "män som hatar kvinnor" nu, och måste erkänna att det är en av de bästa svenska filmerna jag någonsin sett. Håller på tanka ner tvåan nu, kan knappt bärga mig till den är här!!



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback