Kul att få en neurologisk sjukdom av vaccinet mot influensan...

Hellre tar jag nog influensan än att bli ett tard. Hon hade liksom allt, hon var hejaklacksledare = FRÄÄÄÄSCH, plus ung och framförallt, frisk. Allt det togs ifrån henne när hon vaccinerade sig.
Jag blev då genast mer peppad på vaccinera mig... Not!


"Hejaklacksledaren Desiree Jennings vaccinerades mot influensan den 23 augusti. Tio dagar senare började hennes helvete.

I dag kan hon inte längre ta sig fram normalt – utan kan bara gå baklänges.

25-åringen ville vara säker på att slippa den årliga influensan.

 

Här är hela artikeln

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6015777.ab

 

Påtal om något helt annat nu.

Alla vet väl vem www.Amandavardet.blogg.se är. Aa, jag tror helt på fullaste allvar att hon är en rätt skön person ändå. Visst hennes videobloggar får ju en verkligen att vilja ta livet av henne. Men ändå, jag tror hon är rätt soft att hänga med faktiskt!
T.ex. Så tror jag inte hon låter "hihi" eller håller på med sitt hår efter varje ord hon säger när hon är med folk.
Tror egentligen det vore riktigt kul att lära känna henne.

Nu, mat sen styra stan.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback