Grannarna platsar i säpo..


Det här stör mig så grymt mycket! Det är väldigt ofta det händer att om man lever om lite i trappuppgången, typ pratar i telefonen eller för något oljud på annat sätt så öppnar grannarna dörren och tittar vem det, för att sedan stänga och låsa den?! Det hände mig alldeles nyss när jag var ner till tvättstugan och skulle hämta en tröja. Vad är grejen med det, det är ju inte så att jag hade tänkt komma och råna er!
Folk som är sådär nyfikna som mina grannar borde skaffa sig en hobby eller något, det är ju inte deras himla trapphus... Nog för att dom verkar tro det men..
Sen är det ALLTID personer över 80 år som är dom där enerverande jävlarna!

Dagens feta minus!
NYFIKNA GRANNAR



Då peppar vi vidare för kvällen fuckaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback