Krille and Gynning is over...

Idag är jag djup så jag har funderat på en grej. Carolina Gynning är ju helt seriöst en drömtjej för 9 av 10 killar. Så även för mig, men tänk då, trots att jag är en grymt skön lirare, när hon dumpat mig (vilket hon troligen skulle göra när hon ser mitt kontoutdrag) :P
Då träffar hon någon rikare som tar med henne jorden runt typ, aa då sitter jag där i taxibilen och hör hur fantastiskt liv hon har. Hur mycket skulle inte jag jämföra nästa tjej jag hookade upp med, med mitt ex Gynning. Lycka till för den tjejen att leva upp till det. Det är rent lite lättare sagt än gjort asså! Hela mitt lovelife skulle typ vara helt fuckat efter det.. Okej kanske inte jätte kul för nästa tjej att känna att hon tävlar mot en av sveriges absolut snyggaste och (som verkar vara) en av de skönaste att hänga med också.


I sin nyutkomna biografi berättar Bruce Boudreau (Washington Capitals tränare) att Avery gick till verbal attack under slutspelet i våras.


”Han kallade mig den största, fetaste grisen han någonsin hade sett. Han sa att jag var fetare än Ken Hitchcock (tränare i Columbus). Han sa att jag skulle dö eftersom jag var en så fet jävel”, skriver Boudreau i sin bok enligt Washington Post.

Haha asså Sean Avery, där kan vi snacka personlighet!




Den här låten är en av låtarna som ska med på kvällens skiva.



Ciao

Kommentarer
Postat av: Kak

Hah, Avery är en gud !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback