Höstens crush!

Jag fattar som inte. Såna tjejer som jag tyckt varit jävligt äckliga tidigare, aa dom har jag tyckt varit rätt okej nu under hösten. Och det är EMOCHICKS! Fattar inte vad jag ser hos dom! Jag menar, det är ju inte helt hundra friskt att skära sig i händerna direkt man kommer hem från stan bara för man inte fått göra det på en hel förmiddag? Eller?
Behöver inte vara emo utan ska bara se allmänt missanpassad ut typ!

Som Abby i NCIS! Hon tycker jag är skitsexig!


It's complicated, it always is, that's just the way it goes



Kolla kroppen på den tjejen asså! Gimmeeeeeeeee!


So long fuckaz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har du verkligen gått över gränsen...sjukt dålig smak du har!

2009-11-15 @ 01:57:32
Postat av: Anonym

seriöst.. ta bort inlägget, det är bara pinsamt. jag får upp en bild i huvudet och det ändå jag ser är din sjuka jävel! fan skärp dig och va lite normal.....

2009-11-15 @ 02:02:53
Postat av: Anonym

Hon är inte EMO! Hon är GOTH.

Äckligt att förnedra henne så!

2012-03-26 @ 08:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback