Nyårs=)

Det är tydligen idag som man ska se tillbaka på året som gått och även blicka framåt mot kommande år.
När jag tänker tillbaka på -09 så känner jag att det varit ett väldigt bra år. Det bästa som hänt sedan -05.

Jag har träffat människor som jag känner jag kommer vilja ha i min närhet resten av livet (egentligen träffades vi -08, men jag tycker vi kommit närmare under det här året så då räknas det som i år=P ha en trevlig nyårs Lea!), min äldsta storebror fick sitt första barn, en av mina bästa vänner gifte sig i sommar, jag har läst historia A så jag har full behörighet att söka till polishögskolan nu, jag har haft ett jobb nästan hela året, bara två månader i början av året jag inte hade det, ÄNTLIGEN köpte jag den där jävla motorcykeln jag tjatat så länge om.


Kim och Lina på bröllopet. Före det så kom Rickards sanna jag fram under svensexan.

Tack för ett otroligt bra år alla! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback