Varför kan man inte få det man vill?

Jag vill ha både en egen (köpes, inte hyres) lägenhet och så vill jag ha en motorcykel. Då helst en R1:a också, som jag tycker är grymt snygga!
Ska nu till veckan med start på måndag och kolla på några lägenheter, men om det blir något köp återstår att se. Hittills har det aldrig känts som "min" lägenhet, om ni fattar vad jag menar.
Det går inte ens beskriva hur MIN lägenhet ser ut, utan det känner man när man kliver in i den helt enkelt.

Ska senare till veckan lägga upp bilderna sedan Kim och Lina gifte sig. Visst säger man förövrigt Kim och Lina, och inte Lina och Kim? Som en del som säger fel gör...

Eller kan det bli en hyreslägenhet för att man skaffar en motorcykel istället? Time will tell, mycket att tänka på nu.

Hoppas ni får det jätte trevligt på resan! =)=)

Go Elfsborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback