Rätt mycket doping runt Usain Bolt

Läste i morse att två träningskompisar till Usain Bolt åkt dit för doping, när han på storstilat sätt krossar sitt eget tidigare världsrekord på 100 meter från 9.69 till det nya (oslagbara?) 9.58 sekunder. Förstår ni så sjukt snabbt man springer då!
Jag hoppas verkligen inte Bolt är dopad, det skulle verkligen krossa hela hypen kring 100 meters cirkusen.

Historia A började igår, läser det fram till vecka 51
sen har full behörighet att söka till polishögskolan som är min stora dröm. Känns mycket bättre den här gången och tror det kommer gå alldeles utmärkt för mig.



Visste ni att Madagaskar är ett land?!?! Var en som tävlade för Madagaskar på 110 meter häck.
Kollade snabbt upp det, och shit asså! Det är till ytan världens fjärde största ö.. Jag svär på allt som finns att ingen random vet det. Dom enda som jag anar vet det är väl genierna (enligt dom själva iaf) Kim och Rick.

Dagens tumme upp går till vädret och mig själv känner jag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ofta du inte visste de =P

2009-09-20 @ 13:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback