Stört!!!!


Seriöst, jag blir helt insane på teknikprylar som fuckar ur!
Man betalar flera tusen för att man vill ha en grej, ska man då inte räkna med att den fungerar eller? Jag tycker inte det. Man ska KRÄVA att den funkar som den ska!
Det brinner snart av för mig angående min jävla mobiltelefon, död åt Sony Ericsson! Ni är grymt hatade!
Min Sony Ericsson c905 är inte speciellt ny längre, skaffade den för snart ett år sedan, men den håller ändå absolut toppklass, så varför fuckar den ur då?
Den här gången är det usb grejen kontakten (säger man så?) skit samma ifall man inte gör det.
Men hur som helst så är connectar den inte med datorn när jag sätter i sladden, men då när jag gör det på min gamla mobil, då är det inga som helst problem....

Dagens not
Sony Ericsson
Störda gamla
Att min cykel inte är hemma
Sony Ericsson
Skelleftehamnsknarkarna, (det är väl i stort sett alla som bor där) ni är sjukt hatade ni med!
Och så även Sony Ericsson!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar lite lätt om du är den Zemen har varit tillsammans med? För om det nu skulle vara rätt preson så har jag några frågor, 1. Är det sant att hon missbrukar knark? 2. Flyttade hon från skellefteå för att hon blev utkastad hemifrån, och är det sant att hon har haft samlag med en gift kile?! SVARA vi vill veta!

2009-09-22 @ 17:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback