Friidrotts VM som håller tv:n vid liv


Det är sällan tv:n är på så mycket som det är just nu. friidrott hela hela hela tiden, melike!
Tänk om man hade samma talang som Usain Bolt tex, det är ju helt sjukt. Undra hur snabbt den mannen egentligen kan springa, jag tror aldrig jag sett han springa fullt ut, han stannar ju alltid av i slutet, tillomed i fjol när han satte världsrekordet, DET är helt okej asså!
Tänk då att killen är född -86, ett år äldre än mig är han. Så om jag skulle slå världsrekord i år, då är jag nästan lika bra som han!



(dock är det 9.69 nu, givetvis är det han själv som putsat till tiden, för hör och häpna, på dagen exakt ett år sedan)



Kungen av friidrottsvärlden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback